3 Νοε 2008

φεστιβάλ


Σε είδα χθές με άλλο πρόσωπο
Μετά στο πάνω δωμάτιο ήρθες νύφη μια άγνωστη,εγώ ν΄αγαπάω αυτήν?,
ήταν κι η μητέρα σου εκεί,αφημένο στην άκρη εκείνο το σπίτι που φτιάξαμε,
μια μακαρονάδα με τις γαρίδες παρατημένη στα πιάτα μήνες,
δεν είχε ξανασκουπίσει από κείνη τη μέρα,
τρόμαξα κάπως όταν είδα τα σκουπίδια μας μαζεμένα άρον-άρον κοντά στο νεροχύτη.
Μαλάκωσε η ψυχή μου με το πρώτο άγγιγμα,
ένοιωσα όλη τη μαγεία του κόσμου,
με δέχτηκες σκονισμένη απ΄τις σκόνες της ψυχής μου,
ξεχασμένη ηθοποιός της σιωπής μου,
πρωταγωνίστρια μου εσύ και ξένη(κόκκινα μαλλιά,ένα πρόσωπο άγνωστο)
να μη γνωρίζω τι αγαπώ,τι αγαπω ,αγαπώ,
πίνω στη γλύκα της αγάπης.
Φεστιβάλ ταινιών εκεί μέσα,
εκεί κάτω,τις δύσκολες νύχτες,
πάμε να δούμε.

3 σχόλια:

Eva F. είπε...

Oμορφο το κείμενό σου....
Καλό σου βράδυ>

M-meggie είπε...

και νάναι μεγάλη η οθόνη
εκεί μέσα
εκεί κάτω

Άρης είπε...

Ευχαριστώ για το βράδυ και την οθόνη,
όνειρα γλυκά γι αυτό τον χειμώνα.